اخبار صرافی ها – ایران تریدر https://irantrader.org مرجع بررسی و انتخاب بروکرهای بازار فارکس Sun, 08 Sep 2024 20:19:33 +0000 fa-IR hourly 1 https://irantrader.org/wp-content/uploads/2022/06/cropped-Untitled-1-32x32.png اخبار صرافی ها – ایران تریدر https://irantrader.org 32 32 ربات ترید همراه با هوش مصنوعی صرافی توبیت https://irantrader.org/grid-trading-on-toobit/ https://irantrader.org/grid-trading-on-toobit/#respond Sun, 08 Sep 2024 20:19:33 +0000 https://irantrader.org/?p=12826 نوشته ربات ترید همراه با هوش مصنوعی صرافی توبیت اولین بار در ایران تریدر. پدیدار شد.

]]>

ربات ترید صرافی توبیت

یکی از قابلیت های جذاب صرافی توبیت، ربات ترید آن هست که یکی از بهترین و محبوب‌ترین ابزارهای معاملاتی برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران حوزه ارز دیجیتال است. ازآنجایی‌که بازار ارزهای دیجیتال نسبتاً یک بازار مالی نوپا است و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، دارای شغل ثابت و زمان‌بری هستند، نمی‌توانند زمان زیادی را برای انجام معاملات بگذارند. از طرف دیگر، در هنگام خواب و بسیاری از زمان‌های دیگر، امکان انجام معاملات وجود ندارد و در این شرایط، سودهای آن معاملات از دست می‌رود. با توجه به این موارد، بهترین گزینه انتخاب یک ربات معاملاتی عالی است که در هنگام خواب یا حتی تفریح، به‌جای شما معامله انجام دهد.

ربات معاملاتی صرافی Toobit چیست؟

به بیان ساده، ربات معاملاتی این صرافی، با نام گرید تریدینگ (Grid Trading) شناخته می‌شود. همان‌طور که مشخص است، این ربات معاملاتی، وظیفه دارد که به‌جای شما معامله انجام دهد تا شما نیز زمان کمتری برای باز کردن و بستن معاملات بگذارید. برای استفاده از ربات معاملاتی گرید تریدینگ، شما باید شرایطی را برای ربات تعریف کنید تا ربات طبق استانداردهای تعیین شده، پوزیشن‌های معاملاتی را بازکرده و در نهایت، ببندد. تا زمانی که شرایط تعریف شده برای ربات در سطح بازار وجود داشته باشد، ربات به‌صورت خودکار برای شما ترید انجام می‌دهد و سود آن را به‌حساب کاربری‌تان واریز می‌کند.

انواع معاملات در ربات گرید تریدینگ

معاملات در ربات معاملات گرید صرافی توبیت به دودسته تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه به هر یک از این انواع معاملات می‌پردازیم.

معاملات فیوچرز گرید (Futures Grid)

اگر تا حدودی با معاملات فیوچرز آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این دسته از معاملات دارای تنظیمات دستی هستند که دست شما را برای باز کردن پوزیشن باز می‌گذارد. اما، باز کردن معاملات فیوچرز به همین سادگی هم نیست و نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد. در ربات گرید تریدینگ، شما می‌توانید معاملات فیوچرز را همراه با تنظیمات دستی و استفاده استراتژی هوش مصنوعی انجام دهید. استراتژی‌های هوش مصنوعی و امکان استفاده از قابلیت تنظیمات دستی از ویژگی‌های مهم در معاملات فیوچرز این ربات است.

علاوه بر این موارد، در بخش تنظیمات دستی می‌توانید معاملات خود را در سه حالت Long، Short و Neutral تنظیم کنید.

معاملات فیوچرز مارتینگل (Futures DCA Martingale)

در معاملات فیوچرز مارتینگل، شما امکان انجام معاملات پله‌ای را دارید. این حالت برای شرایطی است که قصد محافظت از دارایی خود در برابر نوسانات ناگهانی بازار را دارید. معاملات مارتینگل ربات گرید دارای تنظیمات دستی است که توسط شما برنامه‌ریزی می‌شود و به‌نوعی، انجام این نوع از معامله سود مستمری را به همراه دارد.

نحوه ورود به بخش ربات گرید تریدینگ توبیت

برای استفاده از این ربات معاملاتی، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در صرافی توبیت شوید. از منوی بالای صفحه اصلی صرافی، روی گزینه Trading Bots کلیک کنید. در زیرمجموعه این گزینه، دو گزینه ربات فیوچرز و ربات مارتینگل وجود دارد که باید طبق توضیحات بالاتر، یکی از آنها را انتخاب کنید.

ورود به بخش گرید تریدینگ

ربات Futures Grid در صرافی توبیت چیست؟

برای استفاده از ربات فیوچرز گرید، باید به چند نکته مهم دقت کنید. به‌طورکلی، معاملات فیوچرز دارای مزیت‌ها و ریسک‌هایی است. شما در معاملات فیوچرز می‌توانید هم از بالارفتن قیمت ارز و هم از پایین آمدن قیمت ارز، سود به دست آورید. در مقابل، ازآنجایی‌که معاملات فیوچرز دارای اهرم هستند، می‌توانند سودها و ضررهای شما را چندبرابر کنند. همان‌طور که سود معاملات انجام شده با اهرم، چندبرابر می‌شود؛ ضرر نیز چندبرابر محاسبه می‌شود.

این نکات مربوط به ماهیت معاملات فیوچرز می‌شود و هیچ تفاوتی ندارد که معاملات را ربات یا انسان انجام دهد. در واقع، این ربات معاملاتی نیز مانند یک انسان عمل می‌کند؛ ولی با این تفاوت که خستگی ندارد و به طور مداوم می‌تواند معاملات جدید انجام دهد. پس، توقع سود مداوم از این ربات را نداشته باشید و همیشه به‌خاطر بسپارید که معاملات فیوچرز دارای ریسک بالایی هستند. برای جلوگیری از لیکویید شدن و صفرشدن حساب کاربری خود، حتماً تنظیمات دقیقی برای ربات انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه دقیقی داشته باشید. در ادامه، کمی بیشتر با تنظیمات ربات فیوچرز آشنا می‌شویم.

ربات Futures Grid چیست؟

  • معاملات فیوچرز ربات گرید در حالت Neutral

در این حالت که به حالت خنثی نیز شناخته می‌شود، یک نقطه مرجع وجود دارد. در واقع، شما باید در هنگام انجام تنظیمات، نقطه مرجع قیمت ارز دیجیتال موردنظر خود را مشخص کنید. سپس، اگر قیمت بالاتر از نقطه مرجع بود، ربات به‌صورت خودکار معاملات شورت را بازکرده و اگر قیمت کمتر نقطه مرجع برسد، معاملات لانگ را باز می‌کند.

  • معاملات فیوچرز ربات گرید در حالت (long) و (short)

این حالت از معاملات فیوچرز یکی از الگوریتم‌های محبوب در نظر کاربران است. در این حالت، ربات گرید با روند بازار معامله انجام می‌دهد. برای معامله در این حالت، ابتدا باید یک پوزیشن اولیه طبق تجزیه‌وتحلیل خود بازکرده و حد خرید و محدودیت فروش خود را برای آن پوزیشن مشخص کنید. در ادامه، ربات پس از تنظیمات شما، طبق همان دستورات معاملات را انجام می‌دهد. اگر قیمت ارز به حد خرید برسد، معاملات خرید بازکرده و اگر قیمت به محدودیت فروش برسد، معاملات فروش را باز می‌کند.

ربات Futures DCA (Martingale) در صرافی توبیت چیست؟

همان‌طور که در بالاتر اشاره کردیم، این ربات برای زمانی مناسب است که قصد معامله به‌صورت پله‌ای را دارید. به‌عنوان‌مثال، طبق تجزیه‌وتحلیل‌های انجام شده، می‌دانید که بیت‌کوین روند صعودی خواهد داشت. در این شرایط شما نمی‌توانید ریسک کنید. چرا که در این روند صعودی ممکن است که نوساناتی ایجاد شود و این نوسانات برای شما ضرر به بار آورد. پس در این شرایط، بهترین گزینه برای شما استفاده از ربات مارتینگل است تا در فواصل زمانی مختلف، معاملات کوچک و کوچک‌تر انجام شود.

ربات Futures DCA (Martingale)

برای استفاده از این ربات، باید تنظیمات دستی‌ای را انجام دهید که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

  • Price Steps: اولین گزینه در تنظیمات دستی، Price Steps است. عدد انتخابی در این گزینه، باید عددی بین 1.0 تا 50 درصد باشد. این همان درصد اختلاف قیمت پوزیشن معاملاتی قبلی است که فاصله بین هر سفارش جدید را مشخص میکند.
  • TP By Cost: در این بخش باید میزان سود برای هر پوزیشن معاملاتی را به‌صورت درصد مشخص کنید. حداقل مقدار سود، تقریباً 1.0 درصد است.
  • اهرم معاملاتی یا Leverage: اهرم در این ربات بین ۱x تا ۱۵۰x است. طبق این عدد، میزان سود و ضرر شما چندبرابر می‌شود.
  • مقدار مارجین: عدد این بخش، نشان‌دهنده سرمایه اولیه (Initial Order Margin) که در اختیار ربات معاملاتی قرار می‌دهید، است.
  • Safety Order Margin: در این بخش باید حداکثر مقدار مارجین مجاز برای باز کردن هر پوزیشن را مشخص کنید.
  • Max Safety Order: در این بخش باید حداکثر تعداد پوزیشن‌های معاملاتی برای ربات را مشخص کنید.
  • Advanced Settings: این بخش مربوط به معامله‌گران حرفه‌ای‌تر می‌شود. تکمیل آن کاملاً اختیاری است و شما می‌توانید در این بخش، برخی از تنظیمات پیشرفته را مشخص کنید. به‌عنوان‌مثال، حد ضرر برای هر پوزیشن، نوع ثبت سفارش برای بستن پوزیشن و… در این بخش مشخص می‌شود. در ضمن، حتماً تیک گزینه Stop Robot After SL را فعال کنید که بلافاصله پس از فعال‌شدن حد ضرر، ربات متوقف شود.

جمع‌بندی

فراموش نکنید که ربات گرید تریدینگ نیز نمی‌تواند بدون خطا و ریسک باشد. پس، تنظیمات خود را همیشه همراه با کمی مدیریت ریسک و سرمایه انجام دهید. در هنگام برنامه‌ریزی و تنظیمات این ربات، دقت بالایی داشته باشید.

نوشته ربات ترید همراه با هوش مصنوعی صرافی توبیت اولین بار در ایران تریدر. پدیدار شد.

]]>
https://irantrader.org/grid-trading-on-toobit/feed/ 0
توبیت، حفاظت از دارایی ها را تضمین می کند! https://irantrader.org/toobit-and-user-security/ https://irantrader.org/toobit-and-user-security/#respond Fri, 26 Jul 2024 09:52:02 +0000 https://irantrader.org/?p=12701 نوشته توبیت، حفاظت از دارایی ها را تضمین می کند! اولین بار در ایران تریدر. پدیدار شد.

]]>

توبیت حفاظت از دارایی ها را تضمین می کند

صرافی بین‌المللی توبیت توانسته یک گواهینامه معتبر امنیت سایبری از جزایر کیمن دریافت کند و بر تعهد خود به امنیت دارایی‌های ارزهای دیجیتال و اطلاعات کاربران خود تأکید کند؛ با داشتن این گواهینامه امنیت سایبری، حفاظت از دارایی ها را تضمین می‌کند.

همین امر نقطه عطفی بر ارائه یک پلتفرم مالی قابل‌اعتماد برای دارایی و داده‌های شخصی کاربران است و به دنبال آن یک دستاورد خوب بین‌المللی در این حوزه به دست آورد.

توبیت از زمان شروع به کار خود تا به امروز که به عنوان یکی از صرافی‌های خوب بین‌المللی جایگاه گرفته، مجموعه‌ای از اقدامات فنی و تخصصی را برای جلوگیری از هرگونه رخنه به اطلاعات شخصی و دارایی‌های کاربران خود ایجاد نموده است. از جمله مواردی که سبب شده امنیت بالای این پلتفرم مالی تضمین شود، می‌توان موارد زیر را بیان کرد:

  • رمزگذاری پیشرفته هرگونه داده‌ای اعم از اطلاعات شخصی کاربران، دارایی و معاملات و… .
  • پروتکل‌های تأیید هویت کاربران
  • ذخیره‌سازی با کیف پول سرد با پشتیبانی از قابلیت چند امضایی

که تمامی این موارد بالا برای حفاظت و تضمین هرگونه تهدیداتی است که ممکن هست در هر لحظه با آن مواجه شود.

زیرساخت امنیت سایبری صرافی toobit

یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های امنیتی این صرافی، سیستم احراز هویت دومرحله‌ای یا همان 2FA هست. این سیستم با تأیید هویت کاربرها به هرگونه ورود و دسترسی دیگران به قسمت‌های مختلف پنل شخصی کاربران جلوگیری می‌کند.

هرچند که باید گفت، این صرافی ممیزی‌های امنیتی منظمی را مدام انجام می‌دهد که با ارزیابی قسمت‌های مختلف، باعث اصلاح هرگونه ضعف و ارتقای امنیت آنها در برابر خطرات جدید می‌شود. این فعالیت‌ها جز مواردی هست که این پلتفرم مالی برای پیشگیری، مدیریت ریسک و رعایت پیشرفته‌ترین سطوح استانداردهای بین‌المللی امنیتی مدام انجام می‌دهد.

امنیت و حفاظت از داده‌های مختلف در صرافی توبیت

توبیت جز محدود صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی هست که توانسته گواهی امنیت سایبری را به دلیل داشتن بالاترین سیستم امنیتی روی پنل خود، دریافت کند.

چندی پیش توسط یک هکر اخلاقی مطرحی در جهان، تست نفوذی روی آن انجام گرفت و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد توانست نمره a را برای امنیت کسب کند. البته به همین‌جا ختم نمی‌شود و این صرافی با برنامه‌های پاداش در قبال هرگونه باگ یابی امنیت صرافی را در برابر حملات احتمالی آینده، مدام ارتقا می‌دهد. اگر بخواهیم به تعدادی از استراتژی‌های امنیتی آن اشاره کنیم، عبارت‌اند از:

  1. نصب آخرین و پیشرفته‌ترین نسخه فایروال منتشر شده
  2. سیستم های تشخیص نفوذ ۲۴ ساعته
  3. نظرت آنلاین برای شناسایی و جلوگیری از هرگونه تهدیدی

هرچند که توبیت تعهدی بالاتر از اقدامات فنی را دنبال کرده و با خط‌مشی‌های مدیریتی کاملی، محیط معاملاتی با امنیت بالایی ایجاد نموده است.

مشارکت با کوبو

چندی پیش که خبر از مشارکت توبیت با کوبو منتشر شد با بگوییم این همکاری باعث ایجاد اقدامان امنیتی پیشرفته‌ای برای سرمایه‌های کاربران این صرافی شده است.

کوبو که در جهان به خاطر فناوری‌های پیشرفته بر روی کیف پول‌هایش معروف هست، بالاترین استاندارد یعنی گواهی Iso 27001 را برای زیرساخت‌های امنیتی در جهت امنیت اطلاعات کاربران در صرافی توبیت فعال نموده است.

این گواهی نشان از به رسمیت شناختن این پلتفرم به عنوان یکی از پلتفرم‌های مالی با بالاترین امنیت و کمترین ریسک در حوزه صرافی‌های ارز دیجیتال هست. بدون شک تمرکز اصلی توبیت بر روی تریدرهای خود هست و دریافت این گواهی نشان‌دهنده آن هست.

حفاظت از دارایی کاربر با توبیت

اگر بخواهیم به برنامه‌های آینده توبیت اشاره کنیم باید بهبود مداوم امنیت داده‌های خود از طریق ادغام هوش مصنوعی در جهت شناسایی هرگونه تهدید و توسعه تکنیک‌های پیشرفته رمزنگاری‌اش اشاره کینم که این موارد نشان از مهم بودن توبیت برای ماندن در ردیف اول صرافی‌های پیشرو در نوآوری امنیتی اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه امنیت صرافی توبیت به سایت اصلی آن مراجعه نمایید.

همچنین می‌توانید با کارشناس روابط‌عمومی آن یعنی ارین گائو از طریق ایمیل (erin.gao@toobit.com) ارتباط بگیرید.

برای ثبت‌نام و دریافت پاداش کاربران جدیدی این صرافی می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

نوشته توبیت، حفاظت از دارایی ها را تضمین می کند! اولین بار در ایران تریدر. پدیدار شد.

]]>
https://irantrader.org/toobit-and-user-security/feed/ 0
جدیدترین اقدامات حفاظتی کاربران توسط صرافی توبیت https://irantrader.org/latest-user-protection-toobit/ https://irantrader.org/latest-user-protection-toobit/#respond Wed, 24 Jul 2024 04:11:46 +0000 https://irantrader.org/?p=12683 نوشته جدیدترین اقدامات حفاظتی کاربران توسط صرافی توبیت اولین بار در ایران تریدر. پدیدار شد.

]]>

آخرین اقدامات امنیتی صرافی توبیت

توبیت (Toobit) یکی از صرافی‌های فعال و مهم در حوزه معاملات ارزهای دیجیتال است. توبیت به تازگی یکسری اقدامات امنیتی پیشرفته را به سیستم صرافی خود اضافه کرده که این اقدامات امنیتی به طور خاص برای حفاظت از دارایی و داده‌های کاربران صرافی طراحی شده است. توبیت با طراحی و اجرای این سیستم امنیتی، می‌تواند یک محیط معاملاتی امن و پایدار را بسازد و اعتماد کاربران بیشتری را جلب کند.

در حال حاضر، توبیت یکی از معدود صرافی‌های ارز دیجیتالی است که از یک اقدامات امنیتی فوق پیشرفته برای افزایش ایمنی داده و دارایی کاربران استفاده می‌کند. این اقدامات امنیتی توبیت شامل، امکان ذخیره‌سازی سرد دارایی، احراز هویت چند عاملی و دیگر ممیزی‌های امنیتی مداوم می‌شود. در فناوری رمزگذاری پیشرفته صرافی توبیت، به صورت حرفه‌ای از داده‌ها و اطلاعات تراکنش کاربران محافظت می‌شود. در صورتی که در احراز هویت بیومتریک، یک لایه جدید محافظتی جدید از طریق فناوری‌های اثر انگشت و تشخیص چهره ساخته می‌شود.

اقدامات امنیتی پیشرفته در توبیت

در آخرین آپدیت‌های امنیتی صرافی توبیت، طیف گسترده‌ای از پروتکل‌های حفاظتی به آن اضافه شد که عبارت‌اند از:

  • ذخیره سازی در کیف پول سرد و چند امضایی: کیف پول‌های سرد، امکان ذخیره سازی دارایی به صورت آفلاین را به شما می‌دهد. در این صورت، کمتر خطری دارایی شما را تهدید می‌کند. در صرافی توبیت، اکثر دارایی کاربران به صورت سرد و با تایید چند امضایی ذخیره سازی و محافظت می‌شود.
  • احراز هویت دو مرحله‌ای (FA2): احراز هویت دو مرحله‌ای باعث می‌شود که شما برای ورود به صرافی و تایید تراکنش‌ها، از کدهای تایید پویا استفاده کنید. این فناوری امنیتی، امنیت حساب شما را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.
  • نظارت 24/7: صرافی توبیت به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته، نظارت مستمر روی فعالیت‌های معاملاتی دارد تا کوچک‌ترین رفتارهای مشکوک را در سریع‌ترین زمان ممکن شناسایی و پیگیری کند.
  • فناوری رمزگذاری پیشرفته: در صرافی توبیت از آخرین الگوریتم‌های رمزگذاری بلاکچین برای محافظت از داده‌های حساس و مهم کاربران استفاده می‌شود.
  • احراز هویت بیومتریک: صرافی توبیت از فناوری اثر انگشت و تشخیص چهره برای افزایش امنیت حساب‌های کاربرانش استفاده می‌کند.

کامل‌ترین ممیزی‌های امنیتی

ممیزی‌های امنیتی صرافی توبیت بخشی جدانشدنی از استراتژی مدیریت ریسک این صرافی است. این ممیزی‌ها، آسیب پذیری‌های احتمالی را شناسایی کرده و اطمینان از انطباق پذیری با بالاترین استانداردهای امنیت سایبری را می‌دهد. همچنین، توبیت به تازگی برنامه‌های آموزشی امنیتی برای کارکنان برگذار کرده تا برای جلوگیری از تهدیدات امنیتی به طور موثر و با حفظ چارچوب امنیتی، اقدامات لازم را انجام دهند.

حفاظت از داده‌های کاربر با رمزهای عبور قوی

در صرافی توبیت با استفاده از رمزهای عبور قوی و اجرای فرآیندهای دقیق تایید هویت، حفاظت از داده‌های کاربران به درستی انجام می‌شود. اما این موضوع، در شرایطی است که کاربران رمزهای عبور قوی و درستی را برای حساب کاربری خود انتخاب کنند. این مورد از اقدامات امنیتی صرافی توبیت، همراه با پروتکل‌های امنیتی دیگر توبیت، می‌تواند محیط معاملاتی بسیار امنی را برای کاربرانش فراهم کند.

آموزش امنیت کاربر

صرافی توبیت یک بخش آموزشی هم دارد که در آن، بهترین شیوه‌های امنیتی برای افزایش امنیت حساب کاربران را معرفی می‌کند. این پلتفرم، راهنمایی‌ها و منابعی را برای حفظ امنیت حساب کاربرانش ارائه می‌دهد. در این منابع، به مواردی از جمله تشخیص فیشینگ‌ها، انتخاب رمزهای عبور قوی و… می‌پردازد. در واقع، در اختیار گذاشتن چنین آموزش‌هایی، نشان از تعهدات صرافی توبیت در مقابل امنیت و اعتمادسازی در نظر کاربرانش است.

اثبات آینده با نوآوری‌های امنیت سایبری

اقدامات امنیتی پیشرفته صرافی توبیت، نشان دهنده تعهد این پلتفرم به امنیت داده‌ها و حفاظت از دارایی‌های کاربرانش است. این صرافی متعهد شده است که به طور مداوم پروتکل‌های امنیتی خودش را به روزرسانی کند تا از نفوذ تهدیدات احتمالی جلوتر بوده و پلتفرمی امن و قابل اعتماد را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

توبیت در مسیر فعالیت خودش، حفظ امنیت و نوآوری را اولویت قرار داده است و در کنار ایجاد نوآوری، امنیت را نیز برقرار می‌کند. این اقدامات امنیتی پیشرفته، توبیت را به یکی از بهترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است که امنیت بسیار بالایی دارد. اگر قصد آشنایی بیشتر با صرافی توبیت و گواهینامه امنیت سایبری آن را دارید، حتما از سایت رسمی Toobit دیدن کنید.

برای ثبت نام همراه با پاداش کاربران جدید در صرافی توبیت روی لینک زیر کلیک کنید.

درباره توبیت

توبیت یک صرافی ارز دیجیتال پیشرو در ارائه خدمات قابل اعتماد و امن است. تمرکز این صرافی روی ارائه خدمات امن به کاربران و نوآوری است. توبیت توانسته با اولویت قرار دادن امنیت، به یک پلتفرم جامع برای خرید و فروش و مدیریت ارزهای دیجیتال تبدیل شده و کاربران زیادی را به خود جذب کند.

ارتباط با توبیت:

ارین گائو (کارشناس روابط عمومی): erin.gao@toobit.com

نوشته جدیدترین اقدامات حفاظتی کاربران توسط صرافی توبیت اولین بار در ایران تریدر. پدیدار شد.

]]>
https://irantrader.org/latest-user-protection-toobit/feed/ 0
 همکاری صرافی Toobit با شرکت امنیتی ارز دیجیتال Cobo https://irantrader.org/cooperation-toobit-and-cobo/ https://irantrader.org/cooperation-toobit-and-cobo/#respond Mon, 15 Jul 2024 13:20:46 +0000 https://irantrader.org/?p=12668 نوشته  همکاری صرافی Toobit با شرکت امنیتی ارز دیجیتال Cobo اولین بار در ایران تریدر. پدیدار شد.

]]>

همکاری توبیت با کوبو

در چند ماه اخیر، صرافی توبیت به عنوان یکی از صرافی‌های پرطرفدار بین کاربران ابرانی قرار گرفته است. در آخرین خبر منتشر شده توسط پشتیبانی این صرافی، از همکاری استراتژیک این پلتفرم مالی با شرکت cobo که در زمینه فناوری‌های نوین نگهداری ارزهای دیجیتال در جهان شناخته می‌شود، خبر می‌دهد.

این همکاری نشان از اهمیت بالای دارایی‌های کاربران در صرافی توبیت است که جهت افزایش امنیت و اعتماد سرمایه‌گذاران و تریدرهای ارز دیجیتال به این صرافی پیشتاز است.

افزایش امنیت و اعتماد کاربران

همکاری توبیت و CObo از آنجایی حائز اهمیت هست که این شرکت از زیرساخت امنیتی با استاندارد ISO 27001 که بالاترین سطح امنیت اطلاعات کاربران است، استفاده می‌کند. این گواهینامه نشان‌دهنده cobo به تعهد داشتن به ایجاد محیط امن و قابل اعتماد برای دارایی‌های کریپتوکارنسی کاربران است.

استفاده از بالاترین و به‌روزترین سطح امنیتی برای کیف پول‌ها

صرافی توبیت با اینکه یک صرافی جدید در حوزه کریپتوکارنسی‌ها هست؛ ولی توجه به امنیت بالای کیف پول‌های کاربران خود یکی از مهم‌ترین نکات این صرافی هست که این همکاری با cobo در جهت همین مسئله، انجام شده است.

این مشارکت با cobo باعث شده کاربران این صرافی از راه‌حل‌های پیشرفته کیف پول COBO که شامل کیف پول محاسبات چندجانبه (MPC) است، بهره‌مند شوند. فناوری MPC را اگر بخواهیم به زبان ساده بیان کنیم، باید بگوییم با توزیع کلید خصوصی بین چندین نفر، امنیت را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد و خطر هرگونه ضعف را از بین می‌برد. نحوه کارایی آن بدین‌گونه هست که هیچ یک از طرفین نمی‌توانند به‌تنهایی هیچ‌گونه نقل و انتقال یا دسترسی داشته باشند.

راه‌حل‌های مناسب سرمایه‌گذاران نهادی

مشتریان نهادی این پلتفرم مالی از خدمات نگهداری شرکت Cobo که شامل کیف پول MPC و روش سنتی هست، نیز بهره‌مند می‌شوند. کیف پول‌های MPC با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و طرح امضای آستانه یا همان TSS، امنیت بالایی را برای دارایی‌ها ارائه می‌دهند و امکان ریکاوری آنها را نیز فراهم می‌کنند. بدون شک این راه‌حل‌ها، تضمینی برای سرمایه‌گذاران نهادی است که به ابزارهای مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال که پاسخگوی نیاز آنها و درعین‌حال دارای امنیت و کارایی بالا هست، دسترسی داشته باشند.
 
چشم‌انداز این همکاری برای آینده

این همکاری بین TOObit و COBO باعث تعیین استانداردهای جدیدی در امنیت دارایی‌های سرمای گذاران این صنعت می‌شود. توبیت با تکیه به دانش و تخصص و تجربه COBO در زمینه نگهداری و امنیت کریپتوکارنسی‌ها، تعهد بالای خود را برای ایجاد یک پلتفرم امن و قابل اعتماد، نشان می‌دهد و البته کاربران در کنار داشتن یک محیط معاملاتی امن، هیچ‌گونه مشکلی برای دارایی‌های آنها در این پلتفرم و انعطاف‌پذیری برای سفارش‌های خرید و فروش آنها وجود نداشته باشد.

یکی از مزایای کاربران این صرافی، انتظار داشتن مداوم از پیشرفت روزافزون این پلتفرم و بهره‌مند شدن مزایای جدید و بروز به کمک فنّاوری جدید بلاک‌چین هست.

معرفی کوتاه صرافی توبیت

صرافی توبیت از زمان شروع به کار خود، یک پلتفرم مالی پیشرو در صنعت کریپتوکارنسی‌ها به شمار می‌رود و با ارائه خدمات متنوع خود در کنار بروز بودن آن خدمات، توانسته هر روز به کاربران خود از سراسر جهان بیفزاید و جایگاهی خوبی در کنار سایر پلتفرم‌ها به دست آورد. این صرافی با توانمندسازی کاربران خود برای معاملات آزادانه و منصفانه کریپتوکارنسی‌ها، در مسیر ارتقا و بهبود معاملات ارزهای دیجیتال قرار گرفته است.

شما با ثبت‌نام در این صرافی، می‌توانید از پاداش کاربران جدید بهره‌مند شوید و بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای به معاملات خود بپردازید.

البته شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به آدرس صرافی توبیت به نشانی Toobit.com مراجعه کنید یا اینکه با ایمیل مدیر روابط‌عمومی آن یعنی ارین گائو به آدرس erin.gao@toobit.com ارتباط بگیرید.

نوشته  همکاری صرافی Toobit با شرکت امنیتی ارز دیجیتال Cobo اولین بار در ایران تریدر. پدیدار شد.

]]>
https://irantrader.org/cooperation-toobit-and-cobo/feed/ 0